Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?

Wanneer je je bestelling hebt afgerond kan je deze niet meer annuleren of wijzigen. Krijgen we een bestelling binnen, dan beginnen we zo snel mogelijk om ze klaar te maken voor verzending.

Indien je kort na je bestelling (dezelfde dag) alsnog je order volledig wenst te annuleren, kan je best onze klantendienst contacteren (webshop@garde-robe.be) met vermelding van je ordernummer. We proberen dan alsnog je order tegen te houden en je zo snel mogelijk terug te betalen.

Indien je echter later wenst te annuleren (goederen zijn dan immers reeds vertrokken bij ons), dan raden we je aan om deze items na ontvangst retour te sturen.

Wil je nog een extra artikel ontvangen? Plaats dan gewoon een nieuwe bestelling.

Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet steeds mogelijk om deze samen te verzenden. De bestellingen worden immers apart van elkaar verwerkt.

Veel Shopplezier op www.garde-robe.be !