Veelgestelde vragen
Blijven de artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd voor mij?
Neen, helaas is het niet mogelijk om items te reserveren. Items in je winkelmandje kunnen dus in tussentijd door iemand anders besteld of gekocht worden. De items worden voor jou fysiek zo snel mogelijk uit onze stock gehaald vanaf het moment dat jij je volledige bestelling hebt afgerond en een bevestigingsemail hebt ontvangen. Maar zelfs dan is het uitzonderlijk mogelijk dat dit unieke stuk op dat moment net verkocht werd. Het is momenteel onmogelijk dit te vermijden. We werken hard om hier een oplossing voor uit te werken. Veel Shopplezier op www.garde-robe.be !
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?
- Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Ik heb meerdere bestellingen geplaatst na elkaar, kan ik deze samenvoegen?
- Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?
- Wat als ik vermoed dat mijn betaling niet volledig gelukt is?
- Ik wilde mijn bestelling afronden, maar plots is er een artikel niet meer leverbaar?
- Is er een minimum bestelwaarde?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?