Veelgestelde vragen
Wat als ik vermoed dat mijn betaling niet volledig gelukt is?
Je krijgt per e-mail een orderbevestiging wanneer je bestelling en betaling volledig zijn afgerond.
Wanneer er iets is misgegaan, kan je altijd contact opnemen met onze klantendienst : webshop@garde-robe.be.
Veel Shopplezier @ www.garde-robe.be !
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?
- Blijven de artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd voor mij?
- Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Ik heb meerdere bestellingen geplaatst na elkaar, kan ik deze samenvoegen?
- Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?
- Ik wilde mijn bestelling afronden, maar plots is er een artikel niet meer leverbaar?
- Is er een minimum bestelwaarde?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?