Veelgestelde vragen
Wat als ik vermoed dat mijn betaling niet volledig gelukt is?
Je krijgt per e-mail een orderbevestiging wanneer je bestelling en betaling volledig zijn afgerond. Kijk zeker ook even in je spamfolder als je geen bevestiging hebt gekregen. Pas bij de verwerking van het order zal je een mail met de track & trace code aankrijgen.
Wanneer er iets is misgegaan, kan je altijd contact opnemen met onze klantendienst : webshop@garde-robe.be.
Veel Shopplezier @ www.garde-robe.be !
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?
- Blijven de artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd voor mij?
- Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Ik heb meerdere bestellingen geplaatst na elkaar, kan ik deze samenvoegen?
- Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?
- Ik wilde mijn bestelling afronden, maar plots is er een artikel niet meer leverbaar?
- Is er een minimum bestelwaarde?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?