Veelgestelde vragen
Ik wilde mijn bestelling afronden, maar plots is er een artikel niet meer leverbaar?
Omdat de artikelselectie op onze webshop rechtstreeks gekoppeld is aan de werkelijke stock in het magazijn en onze winkels kan het heel uitzonderlijk voorkomen dat een artikel wordt verkocht (in de webshop of fysieke winkels) net tijdens je webshop bezoek.
Een artikel kan pas voor jou worden gereserveerd nadat je de volledige bestel- en betalingsprocedure hebt doorlopen.
Veel Shopplezier @ www.garde-robe.be !
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?
- Blijven de artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd voor mij?
- Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Ik heb meerdere bestellingen geplaatst na elkaar, kan ik deze samenvoegen?
- Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren/wijzigen?
- Wat als ik vermoed dat mijn betaling niet volledig gelukt is?
- Is er een minimum bestelwaarde?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?