Veelgestelde vragen
Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Zodra we je retour hebben ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging via e-mail. Heb je 10 dagen na de verzending van je retour nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@garde-robe.be, met de vermelding van je ordernummer. Onze klantenservice neemt je melding zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar een passende oplossing.
Veel shopplezier op www.Garde-Robe.be !
- Kan ik een kledingstuk ruilen in de fysieke winkels?
- Wat zijn de retour voorwaarden?
- Wat zijn de kosten voor retourneren?
- Wat is ons retour-adres ?
- Wat is de retourtermijn?
- Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?
- Mijn retour voldoet niet aan de voorwaarden, wat nu?
- Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een ander artikel?
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
- Ik heb geshopt met korting/koppelverkoop. Kan ik retourneren?