Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden met je bestelde artikelen? Jammer, maar dit kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kan je deze zonder probleem retourneren. We zullen dan overgaan tot de terugbetaling van je aankoopbedrag.

  1. Om te beginnen is het heel belangrijk dat je het tagkaartje, dat bevestigd is aan het kledingstuk met een rood ridderspoor, niet verwijderd. Wanneer dit etiket toch is verwijderd, kunnen we de retour helaas niet aanvaarden.
  2. Log in met je account op onze website.  Bij je persoonlijke bestelhistoriek kan je je retourformulier downloaden.
  3. Op het retourformulier kan je de te retourneren artikelen invullen met de reden van de retour. Vergeet dit formulier niet met het pakket mee te retourneren.  Zonder geldig retourformulier kunnen wij je retour niet aanvaarden.
  4. Wanneer je retour is aangekomen bij ons, zal je een bevestiging krijgen.
Hoe komt het pakje bij ons terecht? Je hebt 3 opties!
  1. Je woont in de buurt van 1 van onze winkels, hier kan je je webshop bestelling binnenbrengen, je pakje wordt dan door onze interne post tot bij het webshopteam geloodst.
  2. Je stuurt je pakje terug met een verzendmethode van jou keuze naar Webshop, Rijmenamseweg 175, 2820 Bonheiden. De terugzending is op eigen kosten.
  3. Je stuurt een mailtje naar webshop@garde-robe.be, we sturen je een bpost retourlabel waarmee je je pakje kosteloos kan afgeven in het postkantoor. Bij de verwerking van je retour wordt er een bedrag van €4,95 afgehouden van het terug te betalen bedrag als retourkost.

Veel shopplezier op www.Garde-Robe.be !